1. Kotisivu
  2. Musiikki
  3. Klassinen
  4. Max Raabe & Palast Orchester
Max Raabe & Palast Orchester

Klassinen

Max Raabe & Palast Orchester lippuja

14 TILAISUUTTA

Päivämäärä

Suomi

Valitettavasti ei löytynyt yhtään tapahtumaa maassa Suomi

Kiinnostaisiko jokin näistä allaolevista tapahtumista?

Tilaisuudet ulkomailla

14 Tilaisuutta
Ladattu 14 / 14 tilaisuutta

Lisätietoa artistista / tapahtumasta Max Raabe & Palast Orchester

MAX RAABE & PALAST ORCHESTER HELSINKIIN Saksalaissensaatio Max Raabe & Palast Orchester palaa Suomeen ensi vuonna Let’s Do It -kiertueellaan. Viime vuosisadan alkuvuosikymmenten tyylikästä orkesterimusiikkia tarjoileva show nähdään Helsingin Finlandia-talossa perjantaina ja lauantaina 5.-6. lokakuuta.

Suomen lisäksi Tanskan, Norjan, Ruotsin ja Venäjän keikkoja kattavan Let’s Do It -kiertueen ohjelmisto pohjautuu Cole Porter- klassikkosävelmään ”Let’s Do It”. Luvassa on tietysti myös liuta muita kiinnostavia tulkintoja, jotka vievät yleisön viihdyttävälle aikamatkalle 1920- ja 1930-luvuille.

Yli 20 vuotta yhdessä soittanut Palast Orchester hallitsee Max Raaben luotsaamana ensimmäisen maailmansodan jälkeisen ajan hillityn musiikillisen tyylikkyyden, joka tarjoillaan hyväntuulisesti pilke silmäkulmassa. Karismaattinen Max Raabe tunnetaan kappaleiden välissä vähäeleisen toteavasti kerrotuista vitseistään. Sukkelat iskulauseet, yllättävät käänteet ja täydellinen ajoitus lukeutuvat myös orkesterin tavaramerkkeihin. Max Raabe & Palast Orchester on vakuuttanut yleisöjä ympäri maailmaa, ja vieraillut hurmaamassa täysiä saleja myös Suomessa muutaman otteeseen aikaisemmin.

Max Raabe & Palast Orchesterista sanottua:

”Konsertti tuo mieleen viime vuosisadan alkuvuosikymmenten elokuvat ja niiden atmosfäärin käsin kosketeltavan tuntuisesti. Raabe orkestereineen taitaa myös musiikillisen leikittelyn, mutta aina tarkasti ja täsmällisesti toteutettuna.” – Helsingin Uutiset / Kari Martiala

”Tyylikkään konsertin lauluntekijöistä olivat tunnetuimpia tietysti Kurt Weill, Irving Berlin ja Cole Porter, mutta vielä enemmän elähdyttivät aidot sovitukset harvinaisemmista saksankielisistä kappaleista, joissa Raabe oli ehkä kaikkein omimmillaan.” – Helsingin Sanomat / Harri Uusitorppa
Mainos